7 recomandari ca sa va „fortati” clientii sa va sune inapoi

De multe ori, atunci cand va sunati clientii va izbiti ori de mesageria lor vocala, ori de o secretara care pare ca s-a jurat sa nu va lase sa ajungeti la seful ei! Si-atunci lasati un mesaj si asteptati ca (potentialul) client sa va sune inapoi. Ceea ce, asa cum stim cu totii foarte bine, nu se mai intampla…

Cu toate acestea, exista cateva tehnici care forteaza putin mana clientilor. Ele nu sunt imbatabile si nu va garanteaza un rezultat in 100% din cazuri, dar va ajuta sa va convingeti mai usor clientii sa va sune inapoi.

1. In prima propozitie pe care o spuneti, nu rostiti numele dvs., ci numele cunostintei comune care v-a recomandat clientul respectiv.

Spre exemplu, nu spuneti „Buna ziua, numele meu este Radu Popescu.”, ci „Buna ziua, Paul Ionescu, cunostinta noastra comuna de la …, mi-a sugerat/recomandat/spus sa va sun”. Iar cand incheiati conversatia, spuneti „Asa cum v-am spus si la inceput, Paul Ionescu, cunostinta noastra comuna, mi-a sugerat/recomandat/spus sa va sun”.

2. Precizati foarte clar si specific care este scopul apelului dvs.

Spuneti, spre exemplu, „Ar fi exceptional daca mi-ati putea spune ce parere aveti despre oferta pe care v-am trimis-o acum 2 saptamani”.

3. Spuneti (potentialului) client de ce este in avantajul lui sa va returneze apelul telefonic.

„Atunci cand ma veti suna, va voi explica cum poate produsul nostru sa va reduca cu pana la 15% actualele costuri pe care le aveti cu materiile prime.”

4. Comunicati clientului ca discutia telefonica nu va dura mai mult de x minute.

5. Formulati-va mesajul cat mai concis, indiferent daca mesageria vocala sau secretara il inregistreaza.

Acest lucru comunica indirect ca nu sunteti un… „vorba-lunga”.

6. Rostiti clar, fara sa va grabiti, numarul dvs. de telefon atat la inceputul mesajului, cat si la sfarsit.

7. Ori de cate ori va sunati un (potential) client, fiti pregatit(a) sa ii lasati un mesaj in caz ca nu raspunde.

In acest fel, nu veti fi luat prin surprindere.

Aplicati chiar de astazi aceste recomandari. Sigur veti constata rapid o imbunatatire a numarului de apeluri ce vin din partea clientilor care va suna inapoi.

(sursa Revista de Marketing dinamic si Excelenta in Vanzari)

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: