Amenajari interioare cu parchet

Punerea pe picioare a unei firme care are ca activitate comercializarea si instalarea parchetului nu necesita eforturi mari. Un spatiu de vanzare in care mostrele de parchet sa fie expuse spre a fi studiate de clienti, cateva standuri pe care sa se gaseasca si alte materiale si accesorii utile in instalarea si intretinerea parchetului reprezinta cam toata logistica afacerii, cel putin pentru inceput. Clientii trebuie sa vada ceea ce cumpara si e bine sa stie ca la dvs. gasesc tot ceea ce-i intereseaza despre parchet.

Daca nu aveti la firma un consultant expert in domeniul amenajarilor interioare, ar fi bine sa fiti dvs. acesta. Este indicat sa oferiti clientilor toate informatiile necesare la achizitionarea unui tip de parchet. Pentru inceput afacerea poate porni doar cu trei-patru angajati: un vanzator care sa preia comenzile de la clienti si sa vanda si alte produse solicitate si o echipa de mesteri parchetari care sa transporte si sa instaleze parchetul. Pentru demararea ei nu aveti nevoie de autorizatii speciale, cu exceptia celei de functionare si a actelor pentru inchirierea spatiului (in caz ca nu aveti propriul spatiu). Trei conditii sunt importante pentru ca afacerea sa fie profitabila:

A. Furnizorii
Principala dvs. sursa de aprovizionare sunt producatorii interni de parchet si importatorii directi de parchet din strainatate (in cazul in care nu sunteti si importator). Pentru ca afacerea sa mearga bine este foarte important sa aveti tot timpul parchet de calitate, intr-o gama cat mai diversificata, livrat la timp si in bune conditii. De aceea este util sa dezvoltati o relatie de buna colaborare cu acesti furnizori.

B. Personal calificat
Ideal este sa asigurati clientilor si instalarea parchetului pe care-l achizitioneaza de la dvs.. De aceea angajatii firmei trebuie sa fie calificati in acest domeniu, sa lucreze repede si bine. Interesul clientilor pentru firma dvs. va fi si mai mare daca le oferiti si consultanta necesara in alegerea celui mai potrivit tip de parchet pentru ceea ce-si doresc ei. Puteti angaja astfel (chiar si in regim de colaborare) un expert in decoratiuni interioare care sa ajute clientii sa faca cea mai buna alegere. Nu va ganditi ca prezenta unui consultatnt va afecta bugetul dvs., luati in considerare mai degraba impactul pe care acesta il va avea in fata clientilor. Cu siguranta veti fi priviti ca o firma serioasa, de profesionisti.

C. Operativitate
Aceasta presupune sa aveti la dispozitie permanenent (cel putin) o masina pentru a transporta parchetul la client, impreuna cu o echipa de angajati care va asigura instalarea acestuia. Pentru a atrage cat mai multi clienti este indicat sa le oferiti cat mai multe facilitati, iar in cazul acestui gen de afacere, montarea si transportul, oferite gratuit, sunt doua modalitati de atragere importante. De asemena , este bine sa respectati termenii de executare a lucrarii stipulati in contractul pe care-l incheiati cu clientii si sa raspundeti eventualelor solicitari ulterioare din partea acestora.

(sursa Revista Omului de AFACERI )

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: