Organizator de nunti

A organiza o nunta inseamna a consuma o gramada de timp, nervi si bani. Si daca te inhami la o asemenea actiune fara a fi cat de cat un spirit descurcaret, acest eveniment special se poate transforma intr-un fiasco. De aceea, multi prefera sa recurga la serviciile unei agentii specializate, care sa preia toata bataia de cap, de la A la Z, cu garantia ca totul va iesi OK. O astfel de agentie ofera mirilor/nasilor o sumedenie de alternative in privinta restaurantului, a mincarurilor, muzicii sau rochiei de mireasa si, dupa ce alegerile au fost facute, se ocupa efectiv de toate amanuntele necesare desfasurarii ireprosabile a marelui eveniment.

Serviciile oferite de o agentie care se ocupa de organizarea de nunti sunt de doua tipuri: ea se poate ocupa fie doar de cateva servicii necesare in cazul unei nunti, precum filmarea video, realizarea fotografiilor sau inchirierea restaurantului, fie de organizarea in totalitate a evenimentului, incepand de la inchirierea restaurantului, stabilirea meniului, a programului muzical si artistic, organizarea cununiei civile, a celei religioase si terminand cu inchirierea de limuzine, focuri de artificii si ornamente florale.

Clientul spune doar cati invitati are si in ce suma vrea sa se incadreze, agentia se ocupa apoi de tot. O nunta cu circa 100 de persoane se poate incadra in suma de 3.000 de dolari, in functie de ceea ce doreste clientul. Sigur ca o nunta se poate face si cu 5.000 sau 10.000 de dolari, daca se doreste ceva extravagant si la un local luxos.

Angajatii agentiei se impart in doua categorii: cei care se ocupa de logistica, adica de gasirea mijloacelor tehnice si a serviciilor necesare organizarii unei nunti, si cei care participa la desfasurarea nuntii, adica maestrii de ceremonii sau weding planner-ii. Agentia poate folosi propriile mijloace tehnice (aparatura audio, video, decoratiuni, echipament pentru tiparirea invitatiilor, transport) sau le poate inchiria de la diversi furnizori specializati, in acest caz profitul fiind mai redus.

Colaboratorii unei agentii au un rol foarte important, acestia fiind de fapt cei care participa efectiv la nunta: DJ-ul, operatorul video, fotograful, personalul din restaurant, cei care se ocupa de artificii, de amenajari exterioare si interioare. Ei sunt atent selectati, scopul urmarit fiind o calitate cat mai ridicata a serviciilor oferite de ei si, mai ales, siguranta onorarii contractului.

Dupa ce au fost gasite cele mai bune oferte si s-a realizat subcontractarea, este randul maestrilor de ceremonii sa preia stafeta. Ei vor pune la punct, impreuna cu mirii si rudele acestora, toate detaliile nuntii si se vor ocupa, pe baza unui desfasurator al evenimentului, de indeplinirea, pas cu pas, a tuturor formalitatilor. Este foarte important ca angajatii agentiei sa cunoasca cat mai bine ceea ce clientii isi doresc, astfel incat totul sa mearga conform planificarii, fara sa existe abateri de la program.

(sursa Revista Omului de AFACERI)

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: