40.000 de euro pe an cu o idee incredibil de simpla!

De ce, odata terminate studiile universitare, proiectele de diploma realizate de studenti trebuie sa zaca intr-un sertar, in loc sa fie exploatate? Aceasta intrebare si-a pus-o Uwe Tribian, proaspat licentiat in stiinte economice. In fond, aceste lucrari de cercetare reprezinta luni intregi de munca.
Ca urmare, Tribian si-a luat propria lucrare de diploma – „Marketingul evenimentelor sportive” – si a contactat o serie de companii susceptibile a fi interesate de informatiile sale, iar in cateva saptamani a reusit sa vanda o duzina de copii. Descoperise o mina de aur!
Acum, la 31 de ani, el lucreaza in domeniul marketingului, iar in timpul liber desfasoara o activitate secundara de comercializare a lucrarilor de diploma si a temelor de cercetare. Agentia sa are in stoc in jur de 250 de lucrari si vinde cam 300-400 de copii anual, la un pret de aproximativ 250-300 $, plus taxele de expediere prin posta. Autorii lucrarilor primesc cam 60% din pretul de vanzare – drepturi de autor, restul de 40% ramanandu-i tanarului intreprinzator care realizeaza o cifra de afaceri anuala de 50.000 $ (70% reprezinta profitul brut).
Tribian se bazeaza numai pe lucrarile care au obtinut note mari la examene. Clientul care doreste achizitionarea unui material are la dispozitie o lista de titluri din care poate alege si poate primi un scurt rezumat al lucrarii, pentru a-si face o idee despre continutul acesteia. Oferta este vasta, lista de titluri cuprinzand peste 20 de pagini, cu o scurta descriere a subiectelor abordate, din diverse domenii: stiinte economice, sociologie, informatica, drept.
Punctul comun al dosarelor il reprezinta aplicabilitatea practica si limbajul inteligibil (nu foarte specializat). In plus, ele trebuie sa raspunda unui deficit de informatii al pietei. De exemplu, una dintre cele mai stringente nevoi de informatii priveste Internetul. Multe firme viseaza la posibilitatile multiple si nelimitate in domeniul comunicatiilor, marketing-ului si publicitatii, dar pe de alta parte fiind depasite de rapiditatea progresului tehnologiei informatiei. Si in acest caz informatiile oferite de Uwe Tribian sunt foarte utile.
El a clasat lucrarile pe teme, respectand clasificarile utilizate de intreprinderi. Capitolele sunt „Strainatate”, „Banci de Finante”, „Gestiune financiara si fiscalitate”, „Informatica”, „Marketing”, „Management”, „Studii de piata”. La rubrica „Diverse” clientul poate gasi un capitol de genul „Inovatii, viziune si viitor”, in care unul din subiecte este, de exemplu, „Posibilitatile utilizarii sistemelor electronice de teleconferinte si beneficiile obtinute”. Acest titlu poate parea prea academic potentialului client. Dar el primeste o serie de informatii complete, usor de inteles si gata de a fi puse in practica.

(sursa )

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: