Ce asigura succesul firmei pe timp de criza?

O firma de succes este aceea care are o cultura organizationala puternica si care prevede mecanisme specifice de adaptare la ritmul alert al schimbarilor, prin implicarea intregului personal, prin increderea angajatilor in succesul companiei si printr-un proces continuu de armonizare a obiectivelor organizationale cu cele ale angajatilor.
Cultura organizationala este expresia tuturor valorilor, simbolurilor, credintelor, prejudecatilor, logourilor, ritualurilor, comportamentelor si atitudinilor comune marii majoritati a angajatilor unei organizatii. Cultura organizationala determina modalitatea specifica de derulare a activitatilor atat in interiorul, cat si in exteriorul firmei.

Modul in care muncesc angajatii dvs., tipul de relatii care se stabilesc intre acestia, cum, ce anume si in ce fel se comunica in firma – toate acestea depind in foarte mare masura de dimensiunile culturale ale organizatiei dvs.
De aceea este foarte importanta definirea si intelegerea ei de catre toti angajatii – daca doriti ca firma dvs. sa obtina rezultate competitive si performante, indiferent de natura activitatii derulate.
O cultura organizationala puternica va va ajuta:
sa va adaptati obiectivele si strategiile firmei la modificarile mediului extern;
sa oferiti satisfactie clientilor;
sa oferiti perspective de dezvoltare profesionala si personala angajatilor firmei dvs.;
sa asigurati profitabilitate tuturor asociatilor si investitorilor.
Cel putin 6 conditii sunt absolut obligatorii pentru a avea o firma de succes:
1. Dezvoltati o cultura organizationala puternica si bine definita, care sa asigure angajatilor sentimentul de apartenenta la o comunitate.
2. Promovati un management participativ, care sa permita fiecarui angajat sa-si expuna punctul de vedere, sa fie ascultat si sa se afirme ca valoare individuala.
3. Selectati si acceptati in firma dvs. doar angajati de calitate, care dovedesc competente profesionale adecvate posturilor si care au un anumit profil de personalitate, compatibil culturii firmei dvs.
4. Promovati un management al resurselor umane performant.

5. Promovati un sistem performant de dezvoltare personala si profesionala.
6. Implementati un sistem echitabil de distributie salariala.
O cultura organizationala liber si constient asumata de fiecare dintre angajati are ca rezultat cresterea performantei economice a companiei prin:
loialitate fata de firma;
stare de spirit pozitiva;
satisfactie profesionala si personala;
dorinta de performanta;
productivitate ridicata.

(sursa

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: