10 calitati pe care trebuie sa le aiba angajatii dvs. pe timp de criza

Cum sunt angajatii de care are nevoie orice companie? Ce sa le cereti salariatilor si ce sa apreciati?
Iata care sunt calitatile esentiale pe care trebuie sa le aiba angajatii dvs., mai ales pe timp de criza:

1. Pregatire temeinica

2. Eficienta

3. Orientare catre client

4. Atentie fata de detalii

5. Buna comunicare

6. Proactivitate. Persoanele proactive sunt cele care au initiativa de a actiona si care vin cu idei creative. Un asemenea angajat nu va astepta niciodata sa rezolve o situatie dificila dupa ce aceasta a avut loc deja, ci mai degraba o va tine sub control, demarand un plan de rezolvare inca de la primele semne.

7. Implicare. In aceasta perioada dificila, atitudinea ideala a angajatilor este sa-si pastreze motivarea si interesul fata de job.

8. Dinamism. Angajatul dinamic contribuie la rezolvarea sarcinilor intr-un ritm alert, gandeste permanent solutii cat mai bune pentru rezolvarea lor si este gata mereu sa intervina.

9. Flexibilitate. Persoana flexibila invata in permanenta, se adapteaza la situatie si poate trece cu rapiditate de la o sarcina la alta cu totul diferita, fara a-si pierde concentrarea.

10. Spirit intreprinzator. Angajatul cu spirit intreprinzator este cel care, odata ce a primit obiectivul pe care il are de atins, se mobilizeaza si cauta resurse si solutii inedite pentru a-si indeplini sarcina. (Sursa: Romania libera)

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: