Cele 3 metode de anuntare a pretului

Ca sa descoperiti cele trei tactici de care puteti dispune pentru a va anunta preturile – haideti sa studiem diversele modalitati pe care ni le pun la dispozitie restaurantele, cu privire la prezentarea preturilor pentru meniurile oferite clientilor.

Tactica „totul inclus (a pretului global)“

Asa cum o arata si denumirea, tactica de tipul „totul inclus“ consta in abordarea problemei pretului pornind de la nivelul superior.
In pret este continuta o serie completa de accesorii si optiuni. Astfel, un constructor de automobile poate sa propuna automobile care inglobeaza, in pretul solicitat, accesoriile si optiunile (scaune din piele, vopsea metalizata, CD player, echipamente pentru telefon, GPS etc.). Aceasta metoda este perfect adaptata cazului in care survine o eventu- ala – a se citi probabila – negociere ulterioara.

Intr-adevar, pusi in fata unei cereri de reducere venite din partea unui client, trebuie sa fiti pregatit pentru a-i raspunde favorabil, cu obligatia din partea cumparatorului, ca – in contrapartida – sa accepte disparitia catorva optiuni inutile… Astfel, aceste optiuni, eliminate una cate una, prezentate ca avand cele mai mici valori posibile, vin sa va alimenteze balanta de schimburi – si va ofera apa la moara. Pe scurt, procedand in acest mod, ajungeti sa vindeti la un „pret corect“ –„defrisand“ succesiv optiuni sau accesorii – fara a accepta sa faceti reduceri propriu-zise. Iata o frumoasa modalitate de a va autofinanta concesiile facute…

(sursa )

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: