O vanzare incheiata daca…

… se reuseste o comunicare eficienta cu interlocutorul. Pentru o comunicare eficienta este necesara stabilirea unei relatii inter-umane si formarea unui sentiment de incredere. Oferta propriu-zisa si toate argumentele de vanzare trebuie sa urmeze acestui sentiment proaspat creat, astfel orice spune vanzatorul va fi ascultat cu reticenta. Sau poate nu va fi ascultat deloc. Pentru a se crea o comunicare eficienta si pentru a ajunge pe aceeasi unda cu intelocutorul, trebuie sa fie dezvoltate acele abilitati de cameleon. Un vanzator-cameleon este acela care adopta rapid atitudinea grupului cu care interactioneaza pentru a fi acceptat. Acesta devine un fin observator al personalitatii unei alte persoane si invata sa isi controleze propriile lui reactii in public, dar si sa le modifice, rapid daca isi da seama ca nu obtine rezultatele pe care le spera. Persoana-cameleon intelege foarte repede care sunt acele trasaturi relevante ale mediului ce o inconjoara  si se adapteaza rapid, atat din punct de vedere al aspectului, cat si al comportamentului. Putem intalni cameleoni in randul anumitor categorii si anume acelea ale vanzatorilor, politicienilor, actorilor, diplomatilor si avocatilor.

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: