Mici secrete care iti fac viata mai frumoasa la serviciu

Imbunatateste-ti conditiile de lucru Daca lucrezi la un birou, fii foarte atent la intensitatea luminii, care sa trebuie potrivita cu sensibilitatea ochilor tai altfel te poti trezi din senin cu usturimi ale ochilor sau dureri de cap aparent inexplicabile. Nu mai vorbim despre faptul ca anumite riduri de pe fata apar sau se accentueaza tocmai din cauza ca obisnuiesti sa te incrunti pentru a filtra lumina care te deranjeaza. De aceea, fa tot posibilul sa o reglezi astfel incat sa nu apara astfel de probleme. Pe de alta parte, fii atent cum stai pe scaun. Se vorbeste mult pe aceasta tema si totusi, uitandu-ne la colegii din jur, observam ca prea putini tin cont de sfaturile medicilor date in acest sens. Daca iti tii spatele sau umerii timp de 8 ore in pozitii incorecte, vei ajunge destul de repede sa ai dureri si chiar probleme serioase de sanatate. Nu rontai bomboane! Foarte important! Nu tine bomboane sau alte gustari pe birou. Motivul este evident pentru oricine. In momentele de stres sau de plictiseala vei fi ispitit sa iei una. Apoi inca una, si inca una…Si uite asa iti dai peste cap stomacul, reduci pofta de mancare si sporesti numarul de kilograme. Nici sa stai infometat nu este in regula. Daca vrei sa fii cu adevarat performant la locul de munca dar si sanatos, fizeaza-ti o ora pentru masa si respect-o, atat cat este posibil. Organizeaza-te mai bine O idee care poate parea neobisnuita la inceput este sa folosesti casti pentru telefon, mai ales in cazul in care vorbesti mult la el si esti nevoit sa faci si alte activitati simultan, cum ar fi sa cauti prin dosare sau sa notezi diverse informatii. Viteza ta de reactie va fi mult imbunatatita, la fel ca si opinia sefilor despre munca pe care o depui. Oricat ai fi de tentat, nu spune niciodata „Da” din primul moment, doar pentru ca vrei sa pari amabil. Cere un timp de gandire, si reflecteaza cu atentie daca ceea ce ti se solicita se poate rezolva in timpul fixat. Va fi mult mai neplacut sa explici mai tarziu de ce nu poti duce la bun sfarsit o sarcina pe care initial ti-ai asumat-o fara rezerve. In schimb, rezolva in primul rand problemele mai dificile. Nu iti consuma energia pe tot felul de nimicuri pentru ca sa constati mai tarziu ca nu mai ai nici timpul necesar si nici capacitatea de concentrare pentru a indeplini sarcinile cu adevarat importante. Stabileste limite Regula de aur: Nu te amesteca in dispute care nu te privesc. Daca un coleg iti cere sa il ajuti fa-o fara nicio ezitare dar nu te implica in discutii sterile sau in certuri care, indiferent de rezultat, nu reprezinta pentru tine personal nicio miza. Pierzi timpul inutil, iti faci dusmani inutil. Ia o gura de aer proaspat macar o data pe zi, in timpul programului. Daca este posibil, fa o scurta plimbare de cateva minute. Daca nu, stai macar in pauza in fata unei ferestre. Lumina naturala, aerul proaspat si contactul cu lumea de afara te vor ajuta sa te relaxezi si sa iti incarci bateriile pentru a doua parte a zilei. Saluta-ti colegii din firma si schimba macar cateva vorbe cu ei. Socializarea la locul de munca este foarte importanta atat pentru tine cat si pentru intreaga echipa. Cine stie, poate ca cel mai bun prieten alt tau ar putea fi chiar colegul care tocmai a trecut pe langa tine dar cu care nu ai discutat nimic, niciodata.

(sursa www.banknews.ro)

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: