Trucuri pentru un logo de succes:

1. Cercetati logo-urile altor firme. Luati un vraf de reviste si ziare sau pur si simplu un catalog de firme si demarati o cercetare simpla. Priviti-le cu un ochi critic si incercati sa stabiliti ce imagine va creeaza fiecare logo in minte si de ce.

2. Evitati grafica. Emblemele grafice sau figurile geometrice complexe nu sunt bune. Cu cat mai simplu si mai usor de inteles este un logo, cu atat impactul lui va fi mai mare. Grafica nu face altceva decat sa il complice, iar scopul lui este de a trasmite instantaneu un mesaj despre companie sau produs.

3. Culoarea este elementul esential. Culorile vii atrag atentia si starnesc interesul oamenilor. Daca vreti sa trasmiteti mesajul ca firma dvs. este cea mai tare, la moda si in pas cu ultimele tendinte, utilizati rosu, galben si portocaliu. Puteti utiliza aceeasi culoare ca si concurentii, dar cu o nuanta diferita.

Ganditi-va la principalii operatori de telefonie mobila din Romania. Fiecare are propria culoare care este prezenta nu numai in logo, ci pe toate materialele promotionale, de la tricouri la plicurile in care este trimisa factura. Culoarea le creeaza identitati diferite si ii ajuta sa se diferentieze.

4. Caracterele de litera. Daca folositi blocuri de text mari si cu litere „grasute“, acestea creeaza imaginea unei companii puternice si mari. Caracterele de tip italic (cursive) transmit o imagine clasica sau eleganta. Orice caracter de litera alegeti, trebuie sa fie ceva usor de citit. Dupa ce ati ales culoarea si caracterul de litera, trebuie sa alegeti un singur element grafic, extrem de simplu (o linie, o subliniere, un chenar, o caseta), care sa va completeze logo-ul.

Puteti, de asemenea, sa va jucati cu o litera care sa iasa din rand sau sa fie plasata altfel decat celelalte, pentru a transmite ideea ca firma este la fel de buna ca si concurenta, dar are ceva interesant, nou, prin care difera de aceasta.

5. Sloganul. Acesta este reprezentat de cuvintele sau fraza care sunt plasate sub logo si il insotesc in permanenta. Acestea sunt considerate a fi o parte intrinseca logo-ului, oferind o explicatie foarte pe scurt a filosofiei companiei.

(sursa Revista de Afaceri, Bani si Profit)

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: