Abtibilduri decorative pentru capacele de WC

Capacul dvs. de la scaunul de toaleta, alb si inexpresiv, vi se pare plictisitor? Nici o problema! Puneti-i un abtibild Pott Spot si transformati-l intr-un punct de atractie pentru cei care va viziteaza casa (si baia). Cautati pur si simplu la http://www.pott-spot.de modelul de abtibild potrivit preferintelor dvs., comandati-l si, dupa ce va soseste acasa, montati-l din cateva miscari. Ati obtinut astfel o adevarata opera de arta moderna. Pe capac puteti lipi portretul lui Che Guevara, un pestisor de aur, personaje vesele de desene animate, un citat amuzant, orice. Pentru fiecare dorinta exista Pott-Spot-ul potrivit.
Inventatorul acestui produs neobisnuit este Oliver von Quast (32 de ani), din Hamburg. „Ideea mi-a venit – unde altundeva? – la toaleta”, isi aminteste el. „Ma gandeam la cat de banal este un capac alb si stiam ca nici versiunile colorate din magazinele de obiecte sanitare nu sunt mai reusite – unele sunt chiar kitsch.” Abtibildurile decorative pareau cea mai simpla solutie: clientii nu trebuiau sa cumpere un capac nou (il puteau infrumuseta pe cel vechi) si, in plus, se puteau realiza o multitudine de modele.
“Un om petrece aproximativ 15 minute pe zi in baie, deci cam doua zile pe an. De ce sa nu beneficieze in tot acest timp de un decor pe gustul lui?”, rade Oliver.

Pott-Spot costa 14,90 Euro
In magazinul virtual http://www.pott-spot.de clientii pot alege dintre 40 de modele. Multe dintre imagini sunt facute chiar de catre Oliver von Quast, care este de profesie fotograf. Alte modele au fost concepute pe calculator sau create special pentru Pott-Spot de catre prieteni graficieni. Un abtibild pentru WC costa 14,90 euro (plus 5 euro pentru expedierea prin posta).

Cum se fixeaza un Pott-Spot pe capacul toaletei:
• Curatati capacul toaletei, indepartand in special particulele de grasime.
• Umeziti suprafata capacului din abundenta cu solutie de sapun (apa amestecata cu putin sapun lichid). Cu cat este mai umeda suprafata, cu atat mai usor se poate corecta pozitia abtibildului.
• Dezlipiti folia de protectie a abtibildului si plasati-l apoi pe acesta in mijlocul capacului.
• Dupa ce l-ati potrivit in pozitia prefecta, stergeti-l cu un prosop moale si umed dinspre centru spre margini. Faceti acest lucru pana cand ati reusit sa scoateti toata solutia de sapun de sub Pott Spot si suprafata sa este complet neteda (dureaza cam doua minute).

Un excelent suport publicitar
“Abtibildurile sunt robuste, rezistente la umiditate si la caldura, dar se pot indeparta comod oricand”, spune Oliver von Quast. “Formatul standard este 32 x 40 cm, dar putem confectiona si Pott-Spot-uri la dimensiunile solicitate de client.”
Mai mult chiar, pentru un pret mai mare cu 10 euro, clientul are posibilitatea sa-si comande propriul model. Din acest motiv, Pott-Spot poate fi oricand personalizat ti folosit ca suport publicitar, unul foarte bun chiar: publicitatea in toalete este inedita, starneste zambete si in nici un caz nu poate fi trecuta cu vederea, mai ales ca se folosesc ambele fete ale capacului.

Canale de distributie: Internetul e de baza
Pott-Spot-urile sunt distribuite de catre Oliver von Quast prin pagina sa de Internet, prin magazine virtuale partenere, precum http://www.stickyjam.de si http://www.presents4friends.de, dar si prin magazine obisnuite. „Colaborez cu peste 70 de comercianti cu amanuntul, de la librarii pana la magazine de cadouri”, spune intreprinzatorul. “Contactul cu comerciantii il stabilesc la targuri, cum ar fi «Zilele Cumparaturilor» care se tine chiar in Hamburg. Acest eveniment este considerat cel mai mare targ de bunuri de larg consum din nordul Germaniei.”
Intr-o luna se vand cam 300 abtibilduri pentru WC. La un pret de vanzare de 14,90 euro bucata rezulta o cifra de afaceri lunara de aproape 4.500 euro. „25 procente din vanzari le obtin prin propria pagina de internet”, spune Oliver. Site-ul a fost lansat in august 2005 si a inregistrat de atunci peste 30.000 de vizitatori. „Doar in luna trecuta am avut peste 4.000 de vizitatori virtuali.”.
„Pot sa traiesc bine din ideea mea”, e de parere initiatorul afacerii. Cele mai mari avantaje ale abtibildurilor sale? „Costurile de productie scazute (Pott-Spot-urile sunt printate pe folie PVC, intr-o tipografie) si faptul ca pot fi depozitate foarte usor. Nu sunt perisabile si ocupa un spatiu infim.” Un stoc de cateva sute de abtibilduri intra lejer intr-un dulap.

Vedeta la ultimul campionat mondial de fotbal
Unul dintre cele mai bine vandute modele in 2006 a fost, bineinteles, Pott-Spot-ul cu campionatul mondial. Este vorba despre un teren de fotbal (gazon verde marcat cu linii albe) pe care este trecuta celebra remarca a lui Giovanni Trappatoni, dupa castigarea titlului cu Italia:  „Am terminat!”.

(sursa Revista Omului de Afaceri)

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: