Un truc pentru a va spori impactul reclamei

Sa ne imaginam ca dvs. si intreg departamentul de marketing al firmei dvs. munciti pe rupte si cu entuziasm pentru a realiza un material publicitar de efect, care sa va creasca vizibil cifra de afaceri. Dar dupa ce materialul e gata si-l lansati catre potentialii clienti, descoperiti cu ingrijorare ca rezultatul obtinut e mult sub asteptari.
Cum habar nu aveti ce s-a intamplat, cereti parerea celui mai bun specialist in advertising si acesta va confirma faptul ca, asa cum banuiati si dvs., materialul este bine realizat: headline-ul e reusit, textul e concis si convingator, fotografiile sunt sugestive… Ca urmare, singura explicatie ar fi ca eforturile dvs. au fost zadarnicite de… inertia clientului! Pur si simplu, fara sa aiba vreun motiv anume, clientul nu va contacteaza, desi oferta dvs. il intereseaza!

Ati fi preferat ca specialistul in advertising sa va explice ca, de fapt, reclama dvs. e slabuta; sau ca reclama e buna, dar ati plasat-o intr-un ziar nepotrivit; sau ca reclama e buna, ati plasat-o unde trebuia, dar pretul pe care l-ati cerut a fost prea mare. Oricare dintre aceste variante vi s-ar parea cat de cat plauzibila. Dar cum sa inghititi faptul ca cineva, desi a gasit oferta dvs. foarte atragatoare, n-a catadicsit sa raspunda la ea… din inertie!

Cum se poate lupta impotriva acestui dusman? Unica solutie identificata deocamdata este sa oferiti un bonus pentru promptitudine, asta insemnand ca toti cei care comanda intr-un anumit interval de timp (sa zicem in urmatoarele 10 zile) primesc gratuit un… ceva. Nu este o solutie noua, dar aplicand-o puteti descoperi ca, in functie de atractivitatea bonusului oferit, numarul comenzilor creste considerabil.

E posibil chiar ca acest bonus pentru promptitudine sa fie mai mult decat un stimul pentru potentialul client ca sa raspunda rapid la o oferta; poate fi stimulul ca sa raspunda, pur si simplu. Pentru ca un potential client care nu va contacteaza in termen de doua saptamani de cand a aflat de oferta dvs. mai mult ca sigur ca a uitat despre ce era vorba. Atentie! Nu incercati sa oferiti cadou produse pe care ati incercat sa le vindeti si n-ati reusit! Pentru a produce rezultatul scontat, bonusul pe care-l oferiti trebuie sa fie atractiv si util pentru client.

(sursa Revista de Afaceri, Bani si Profit)

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: