Ce trebuie sa stie acum angajatii

Dificultatile economice ale acestei perioade se reflecta in mediul organizational al companiilor printr-un climat de nesiguranta, dominat de intrebari precum: „Voi fi dat afara?“, „Mi se va ingheta salariul?“, „Oare firma se va inchide?“…

Tocmai de aceea, una dintre componentele de baza ale managementului de criza trebuie sa fie comunicarea organizationala.

Sa nu credeti ca daca veti ascunde informatii despre situatia reala a companiei, angajatii vor fi feriti de stres. Dimpotriva, specialistii va sfatuiesc sa le prezentati cat mai sincer toate informatiile pe care le detineti. Cu cat stiu mai multe, cu atat angajatii sunt mai putin anxiosi, oricat de sumbre ar fi previziunile pe piata.

In plus, este foarte important ca angajatii dvs. sa auda mai intai de la management care este impactul crizei asupra companiei, si nu de la televizor sau din ziare.

Explicati angajatilor in ce masura firma dvs. si sectorul de activitate sunt afectate de criza economica si ce masuri sunt necesare pentru a contracara acest impact.

Atentie! Orice mesaj confuz in aceasta perioada duce la amplificarea fenomenului de zvonistica in organizatie, cu consecinte nedorite:

  • scade moralul angajatilor;
  • scade angajamentul fata de firma;
  • scade atentia angajatilor fata de obiectivele si rezultatele dorite.

(sursa Revista de Resurse Umane)

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: