Cum s-au schimbat vanzarile?

De la reclamele timide pe care Coca Cola le facea acum aproape 100 de ani sau de la afisele celebre cu care Ford impanzea America am trecut la city-lights si mesh-uri de sute de mp. Multi specialisti spuneau ca promovarea si-a atins punctul maxim prin 1970 si ca, practic, nu se mai poate face nimic nou. Aceiasi specialisti si-au recunoscut greseala vazand ofensiva extraordinara demarata prin TV si Internet. O ofensiva careia cumparatorul simplu nu-i poate in nici un caz rezista si, in consecinta, baga mana adanc in buzunar.

Va puteti considera niste oameni fericiti! Lucrurile se schimba in acest univers de la o zi la alta si inovatorii pot face bani frumosi. La fel ca in moda, puteti incerca orice va trece prin cap. De asemenea, daca luati o idee veche de o suta de ani si, o stergeti de praf si o adaptati la nou veti castiga respectul (si banii) celor din jur.

(sursa Revista de Marketing dinamic si Excelenta in Vanzari)

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: