13 reguli pentru a fi credibil in afaceri

Fara sa va ganditi prea mult, parca va si vin in minte o multime de exemple de vanzatori agasanti, plictisitori, sacaitori, ignoranti pe care ii intalniti fara sa doriti prin magazine obscure si fara nume sonore.

Acestia au iritat partea emotionala a personalitatii dvs., au intervenit fara sa fie rugati, iar dvs. i-ati si categorisit: „Nu sunt buni profesionisti! Nici nu pot sa ii cred cu adevarat. Tot ce vor este sa vanda produsele in care nici ei nu au incredere“…

Ei bine, daca sunteti unul dintre cei care stau de partea cealalta a tejghelei, daca activati  in  acest  domeniu  al  vanzarilor,  este  important  sa  stiti  cum  sa  abordati oamenii, cum sa construiti credibilitatea.

 

Va oferim mai jos 13 trucuri demne de retinut:

1. Jucati bine rolul unei persoane care are intr-adevar succes.
2. Folositi date si informatii precise, exacte, mai ales numere.
3. Amintiti si dezavantajele acelui produs pe care intentionati sa il vindeti.
4. Invatati sa rostiti adevarul. Uneori acest lucru va ajuta sa deveniti deosebit de credibil.
5. Rostiti numele cumparatorului cat mai des, cel putin o data intr-o fraza.
6. Nu oferiti informatii care devin de necrezut.
7. In cazul in care nu primiti comision la vanzare, trebuie sa-l anuntati pe client.
8. Oferiti mici cadouri odata cu produsul respectiv.
9. Promiteti putin si indepliniti mult mai mult.
10. Aratati-i clientului ca aveti mai multa experienta decat el.
11. Nu uitati ca nici un cumparator nu poate fi convins apeland la logica, ci la sentimente.
12. Simulati entuziasmul, astfel va stimulati si pasiunea pentru a vinde cat mai mult.
13. Fiti convins de calitatea produselor dvs. – credeti cu adevarat in produsele si serviciile dvs.

Nu uitati! Si cumparatorii au dreptul sa aiba dubii in legatura cu sinceritatea pe care dvs. o afisati. Si ei isi pun intrebari despre vanzatori, cum ar fi:
* Este aceasta persoana sincera cu mine?
* Cunoaste produsul pe care il vinde?
* Este un vanzator de mare succes?
* Acest vanzator este incantat de produsele sale?

Cum spulberati dvs. neincrederea clientului? Simplu! Aplicand 8 tehnici de persuasiune. Prin  convingere  putem  obtine  orice  si  oricand  de  la oricine. Iata cativa pasi pe care trebuie sa-i urmati pentru a fi din ce in ce mai convingator:
1. Faceti-va placut in fata oamenilor!
2. Cultivati-le increderea in dvs.!
3. Invatati cum sa cititi oamenii dintr-o privire.
4. Nu uitati sa aplicati acele legi ale convingerii mentionate anterior.
5. Captati atentia cumparatorului!
6. Faceti-l sa recunoasca si sa aprecieze valoarea, importanta solutiei pe care o propuneti dvs.
7. Determinati-l pe client sa isi schimbe atitudinea fata de procesul cumpararii.
8. Faceti-l sa treaca la actiune sugerandu-i cat de indispensabil ii este acest produs.

Exemplu:

In cazul unei reclame la aparate de aer conditionat exista cativa pasi ce au fost urmati.
1. Captarea atentiei prin sunet, culori si peisaje.
2. Determinarea clientului sa constientizeze cat de grea este existenta sa fara acel produs.
3. Inducerea sentimentului ca va duce o viata mai buna daca beneficiaza de acel produs.
4. Indemnul la actiune, la cumpararea produsului cat mai curand posibil.

(sursa Revista de Marketing dinamic si Excelenta in Vanzari)

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: