Alegerea cartii de vizita

Atentia acordata protocolului legat de cartile de vizita incepe cu mult inaintea schimbului in sine pe parcursul unei intalniri sau al unui eveniment de stabilire de contacte. In realitate, intregul proces incepe chiar cu conceperea propriu-zisa a cartii de vizita. Cand iti concepi cartea de vizita, nu uita ca aceasta bucata de hartie te reprezinta. Cartea de vizita chiar nu este o doar simpla bucata de hartie cu datele tale de contact. Este mai degraba manifestarea fizica a ta si a firmei pe care o reprezinti. Avand acestea in minte, alege-ti cartea de vizita cu chibzuinta.

Incepe cu un carton de calitate superioara pentru cartea de vizita propriu-zisa; se recomanda un continut cat mai aproape de 100% celuloza pentru majoritatea cartilor de vizita de calitate, cu un design profesionist. Din ce in ce mai multi profesionisti in afaceri opteaza pentru gravarea cartilor de vizita, lucru care poate fi ceva mai costisitor, dar confera un design rafinat si de calitate.

Cand iti concepi cartea de vizita, asigura-te ca numele tau iese in evidenta. Structureaza astfel informatiile incat numele tau sa fie proeminent si sa nu fie eclipsat de alte informatii de pe cartea de vizita, cum ar fi numere de telefon, adrese de e-mail si alte date. Informatiile de contact sunt, bineinteles, importante, dar cartea de vizita trebuie sa te transmita inainte de toate pe tine, si apoi informatiile de contact. Numele tau este cel mai important si trebuie sa constituie punctul central de pe cartea ta de vizita.

Asigura-te ca alegi pentru cartea ta de vizita o culoare „de afaceri“ si ca ea iti reflecta marca pe care o reprezinti. Albul este optiunea profesionista cel mai des intalnita. Culorile alb-crem sau bej sunt si ele rafinate, elegante si profesionale. Evita culori si pasteluri, precum roz, lavanda sau aramiu. Aceste culori pot abate atentia de la imaginea profesionista pe care te straduiesti sa o prezinti. Totusi, daca firma ta este una care foloseste culoarea (probabil, daca esti artist sau designer), atunci utilizarea mai libera a culorilor si a graficii se poate dovedi potrivita. In mod similar, daca firma ta se ocupa de copii sau de jucarii, folosirea culorilor curcubeului sau a altor motive jucause se poate imbina armonios cu marca si imaginea ta. Ideea este sa faci astfel incat cartea de vizita sa iti imbunatateasca si sa iti completeze imaginea, nu sa creeze confuzie sau sa distraga atentia.

Scopul cartii de vizita este sa te reprezinte pe tine, firma ta si calitatea pe care firma ta o ofera.
Alege cartea de vizita si designul avand acest obiectiv in minte.

(sursa Revista de Marketing dinamic si Excelenta in Vanzari)

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: