Bath shop – o afacere prospera

Magazin specializat in vanzarea produselor pentru baie, despre asta este vorba. Intr-un astfel de magazin, cu o suprafata nu mai mare de 40 mp, se dezvaluie un intreg univers, incredibil de variat: halate de baie in toate culorile si croielile, saculeti cu amestecuri parfumate din plante, savoniere-animale, suporturi pentru hartie igienica inchipuind o broasca in costum de baie, ratuste gonflabile, bureti in forma de fructe, pestisori decorativi etc.

Nu lipseste nici manuta din lemn fixata la capatul unei tije si servind la scarpinatul pe spinare, nici sapunurile miniaturale multicolore in forma de inima, cochilie de melc, scoica, hipopotam, broasca sau dinzaur, expuse in vase mari, transparente. Aceste sapunuri fac deliciul copiilor, care nu si le doresc insa pentru spalat, ci pe post de jucarii mai deosebite care pot fi si colectionate. Mamele isi indreapta atentia indeosebi asupra uleiurilor de baie, cu cele mai diverse arome: lavanda, trandafir, piersica, mar etc., dar si asupra prosoapelor si halatelor flausate.

Intr-un astfel de magazin, clientul descopera la fiecare pas o multime de nimicuri incantatoare si traieste sentimentul reconfortant pe care il are cand viziteaza Disneyland-ul. Si, desigur, cumpara o multime din nimicurile acelea. Adica exact ceea ce isi doreste patronul….

Un exemplu de succes
Magazinul Bad & Baden din Hamburg este, cu siguranta, unul dintre cele mai importante magazine de acest gen din Germania, dovada si cifra sa anuala de afaceri: peste 1.000.000 de euro.

Are o suprafata de 100 mp si este mai mereu plin de clienti. Foarte aproape de intrare se gaseste casa, incadrata de etajere din sticla pe care sunt expuse cele mai accesibile (ca pret) articole – mici sapunuri, obiecte din ceramica, animale din cauciuc pentru copii.

Apoi, in interior, surprinde in mod placut varietatea raioanelor, foarte cautat fiind cel care prezinta articole textile (halate, prosoape, papuci de baie). De altfel, magazinul este specializat oarecum pe halate de baie, oferind si modele simple, la 50 de euro, dar si modele de lux, la 450 de euro. Acestea se pot personaliza pe loc, intrucat magazinul dispune de un echipament care poate broda la cerere o monograma, numele clientului sau orice alt motiv decorativ, le pretul de 5 euro.

Foarte bine se vand si articolele din faianta sau portelan: o broasca a carei spinare serveste ca savoniera, un gascan transformat in suport pentru peria de curatat WC-ul sau un cap de buldog care livreaza hartia igienica.

Expertii apreciaza ca aceasta specializare foarte strica a unui magazin este in perfecta concordanta cu tendintele pietei. In S.U.A., bath shop-urile cunosc o expansiune deosebita.

Consumatorii apreciaza orice oferta care acopera o gama completa de marfuri, deoarece asta ii scuteste de a alerga prin mai multe magazine pentru a gasi ce ii intereseaza. In plus, ei sunt convinsi ca intr-un magazin specializat vor gasi intotdeauna sortimentele de ultima ora in domeniul respectiv.

(sursa Revista Omului de Afaceri)

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: