Ponturi despre tinuta vestimentara

  • Alege costume in culori inchise, conservatoare. Este valabil atat pentru barbati, cat si pentru femei.
  • Imbraca-te cu o clasa peste clientul tau ca gest de respect, pastrand in acelasi timp standardele profesionale.
  • Tinuta lejera semnifica lucruri diferite in companii diferite. Intreaba daca nu cunosti regulile specifice ale companiei.
  • Redu la minimum numarul de accesorii, inclusiv bijuterii, parfumuri si esarfe. Mai putin inseamna mai mult.
  • Daca ajuti pe altcineva cu haina este un semn de respect. Barbatii si femeile pot sa ofere si sa accepte acest gest cu acelasi impact pozitiv.
  • Evita hainele prea elegante sau ademenitoare. Pastreaza hainele mulate, culorile stralucitoare si decolteurile adanci pentru evenimentele sociale.
  • Pantofii trebuie sa fie clasici: stil prezidential cu siret pentru barbati, pantofi clasici de lac pentru femei. Dreptul de a purta incaltaminte trebuie castigat.
  • Chiar si petrecerile de firma reclama o vestimentatie conservatoare de afaceri.
  • Era Rolex-ului din aur masiv a apus. Alege un ceas de calitate. Fara accesorii sport sau design copilaresc.

(sursa Revista de Marketing dinamic si Excelenta in Vanzari)

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: